İstanbul Sohbet

reklam

İstanbul Sohbet

– Sitesine hoşgeldiniz arkadaşlar sizlere bugün İstanbul’u farklı yorumla anlatıcam vede istanbul Sohbet Sitesinden bahsedicem.

Evet arkadaşlar hoşgeldiniz bugün sizlere İstanbul u farklı dille anlatmak istiyorum 🙂 dün akşam Ulan istanbul u izliyodum o filimin sözleri beni çok etkiledi ve gerçekden doğruları anlattı bugün onu Fulsohbet e dökmek istedim evet arkadaşlar istanbul istanbul iki yaka iki kıta istanbul yedi tepe tepe tepe istanbul içi beni dışı seni ulan istanbul senmi büyük benmi büyük istanbul sahibi yok sahibi cok istanbul yarısı aç yarısı tok istanbul trafigi grafi ulan istanbul senmi büyük benmi büyük.. istanbul hırlılısı var hırsızı var istanbul mahsumu var suclusu var istanbul kralı var kuralı var ulan istanbul benmi büyük senmi büyük.. istanbul sahibi yok sahibi çok istanbul yarisi ac yarısı tok istanbul içi beni dışı seni ulan istanbul senmi büyük benmi büyük istanbul hırlısıı var hırsızı var suclusu var istanbul krali var kuralı var ulan istanbul

senmi büyük benmi büyük 🙂 ulan istanbul senmi büyük benmi büyük.. ne güzel anlatmış istanbulu evet arkadaşlar

İstanbul Sohbet Ortamına hoşgeldiniz Avrupa ve asya bölgesi olan istanbul 2 kıtadan oluşuyor oldukça kalabalık şehrimizdir peki İstanbul nüfusu kaç – bir önceki senelere göre 38.493 artmış vede 15.067.724 ve bu nüfus 7.542.231 erkek ve 7.525.493 kadından oluşmaktadır Yüzde olarak ise: %50,06 erkek, %49,94 kadından oluşmaktadır bence daha fazla bi kalabalık şehir ama olsun 🙂 istanbulun heryeri güzeldir farklı ülkelerde yaşıyan arkadaşlarımız hep şunu söyler biz istanbul aşıgıyız.. evet arkadaşlar şimdi sizlere istanbul sohbet Odaları Sitemizden bahsetmek istiyorum.

www.fulsohbet.net sohbet chat sitesi ücretsiz mobil sohbet odalarına sizlerde giriş yapabilirsiniz.

İstanbul Sohbet Odaları

– sitemize hoşgeldiniz arkadaşlar türkiye’nin her ilinden ilçesinden bulunan kullanıcılarımızla burada bizler sizleri bekliyoruz özellikle istanbul ve cevre illerde bulunan vatandaşlarımız burada sizleri bekliyor kim Sohbet Odaları Sitesinde  bilir yeni dostluklar yeni arkadaşlıklar belkide yeni aşklara yelken açabiliceksiniz burada Bütün Akıllı cep telefonlarınızdan tabletlerinizden bilgisayarlarınızdan hızlı şekilde giriş yapabilirsiniz Sizleride burada bekliyoruz Arkadaşlar ALLAH’A Emanet olun.

Son Olarak Sizlerde Uygun fiyatlarla Seo Makale istermisiniz? O halde Makaleci Arıyorum Linkinize tıklamanız yeterli olacaktır.

İstanbul Sohbet

İstanbul Sohbet

Bir önceki yazımda « makalem ilgini çekebilir. Okumanı tavsiye ederim.

BENZER KONULAR

YORUMLAR



Bir Yorum Yazmak İstermisiniz ?